infrashape, házirend, ászf

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

F.-Nagy Krisztina e.v. (adószám: 56605763-1-43), mint Szolgáltató, valamint ügyfele (a továbbiakban: Ügyfél) (és a továbbiakban közösen: Felek) között, a Szolgáltató által az Infrashape Sasad Szalon keretein belül, az Ügyfél részére nyújtott fizikai közérzetjavító szolgáltatásokra vonatkozóan.

Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy jelen ÁSZF-et megismerte, elolvasta, megértette, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el;

illetve

Szabó Mihály e.v. (adószám: 45706664-1-43), mint Szolgáltató, valamint ügyfele (a továbbiakban: Ügyfél) (és a továbbiakban közösen: Felek) között, a Szolgáltató által az Infrashape Sasad Szalon keretein belül, az Ügyfél részére nyújtott fizikai közérzetjavító szolgáltatásokra vonatkozóan.

Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy jelen ÁSZF-et megismerte, elolvasta, megértette, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

I. A SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÁSA

1.1. A Szolgáltatás

A Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti feltételek mellett vállalja fizikai közérzet javító szolgáltatások, valamint hozzá kapcsolódó szolgáltatások nyújtását az Ügyfél részére.

A szolgáltatás keretében igénybe vehető a két darab Infrashape Horizontal fekvőbicikli, egy darab PowerShape 2 teljes test és arckezelő gép és egy darab HIEMT elektromágneses alakformáló gép elnevezésű eszköz.

A két darab Infrashape Horizontal fekvőbicikli eszköz érintőképernyős kijelzővel, luxus minőségű bőrborítással, infra és vákuum technológiával, kollagénlámpákkal illetve fény- és aromaterápiás kiegészítőkkel felszerelt fitneszgép.

Az EunSung PowerShape 2 alkalmas arc- és testkezelésre is. Integrált alakformáló és arcfiatalító rendszer, amely a multipoláris rádiófrekvenciát, a thermális bipoláris RF-et, a vákuumot és a soft-lasert kombinálja a kiváló kezelési eredmények érdekében.

A HIEMT elektromágneses alakformáló gép ötvözi a rádiófrekvenciás zsírbontást a HIEMT elektromágneses izomstimulációval, melynek köszönhetően a kezelt területen egyszerre csökkenti a testzsírt és növeli az izomzatot.

 

1.2. A Szolgáltató elérhetőségei

email: infrashape.sasad@gmail.com
telefon: +36 (30) 701 4742
weboldal: www.infrashapesasad.hu
facebook: facebook.com/infrashapesasad
instagram: instagram.com/ infrashape_sasad
messenger: m.me/ infrashapesasad
tiktok:
infrashape_sasad

II. A FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

2.1. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

2.1.1. Szolgáltató biztosítja az infrashapesasad.hu honlapján feltüntetett Szolgáltatások megfelelő színvonalon történő igénybevételét a 1118 Budapest, Nagyszeben út 9/A fszt. 4. szám alatt található Infrashape Sasad Szalonban előre egyeztetett időpontban.

2.1.2. A weboldalon megtalálhatóak a szolgáltatások részletes leírása. Bejelentkezni az adott szolgáltatásra online, telefonos és írásos formában van lehetőség. Erre elsődlegesen a Szolgáltató hivatalos weboldalán (www.infrashapesasad.hu), Facebook oldalán (facebook.com/infrashapesasad), Instagram oldalán (instagram.com/infrashape_sasad/) keresztül és telefonon a +36 (30) 701 4742 van lehetőség. Amennyiben az Ügyfél nem rendelkezik Messenger/Instagram applikációval, akkor lehetőség van Viber, E-mail, SMS üzenetek küldésére is.
A Szolgáltató a bejelentkezés megérkezését követően feldolgozza az információkat, és a szabadon lévő időpontok függvényében Telefonon/Messengeren/E-mailben vagy egyéb írásos formában visszaigazolja a szolgáltatás pontos időpontját és átad minden a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges információt.
A visszaigazolt időpont a Szolgáltató lefoglaltságának függvényében eltérhet az Ügyfél által megjelölt időponttól.

2.1.3. A Szolgáltató mindenkor érvényes árjegyzéke a www.infrashapesasad.hu weboldalon, illetve az Infrashape Sasad Szalonban az Ügyfelek számára elérhető helyen kerül feltüntetésre.
A Szolgáltató az árjegyzék módosításának jogát fenntartja.

2.2. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

2.2.1. Az Ügyfél az általa lefoglalt időpontot a szolgáltatás megkezdése előtt legalább 3 órával, igazolható módon módosíthatja, lemondhatja díjmentesen (e-mail, telefon, SMS, Viber, Messenger).  A 3 órával korábban igazolható módon le nem mondott szolgáltatás díját az Ügyfél köteles haladéktalanul megtéríteni Szolgáltató felé.

2.2.2. Az Ügyfél köteles a lefoglalt időpontnál minimum 5-10 perccel hamarabb érkezni, hogy a lefoglalt időpontban már a szolgáltatás igénybevételére kész, átöltözött állapotban legyen. 10 percet meghaladó késés esetében a Szolgáltatás megtartottnak minősül és a teljes díjat köteles Ügyfél Szolgáltató részére megfizetni.

2.2.3. Az Ügyfél köteles magával hozni tiszta talpú váltócipőt, továbbá sportmelltartót vagy fürdőruha felsőt, pamutpólót, rövidnadrágot vagy fürdőruha alsót és egy törölközőt az edzéshez.

2.2.4. Ügyfélnek lehetősége van készpénzzel, átutalással, bankkártyával, SZÉP kártyával és előre megváltott ajándékkártyával fizetni.

2.2.5. Az ajándékkártyát a rajta feltüntetett időpontig lehet beváltani. Bérletek esetében az első beváltott alkalomtól 5 hétig (5 alkalmas bérlet), 8 hétig (10 alkalmas bérlet), érvényesek.

2.2.6. Az előre megváltott ajándékutalványok beváltási határideje 15 nap, érvényességük a beváltástól számított 5 hétig (5 alkalmas bérlet), 8 hétig (10 alkalmas bérlet), érvényesek.

2.2.7. A bérletek érvényessége a vásárlás napjától számított 5 hétig (5 alkalmas bérlet) illetve 8 hétig (10 alkalmas bérlet) érvényesek. Amennyiben a vásárlástól számított 15 napon belül a bérlet első alkalma nem kerül felhasználásra, akkor a bérlet lejártnak minősül, melynek árát nem áll módunkban visszatéríteni.

2.2.8. A Szolgáltató házirendje a www.infrashapesasad.hu weboldalon, valamint az Infrashape Sasad Szalon Ügyfelek számára nyitva álló helyiségében megtalálható.

2.2.9. A házirend előírásainak megszegése esetén a szabálytalankodó Ügyfél figyelmeztetésben részesül, eredménytelenség esetén Szolgáltató jogosult a vendéget távozásra felszólítani, illetve tagjai sorából véglegesen kizárni. Ügyfél tudomásul veszi, hogy ebben az esetben a Szolgáltatóval szemben semmilyen követeléssel nem élhet.

2.2.10. A Szolgáltató felhívja a figyelmet az Ügyfelei részére, hogy az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségekben (kivéve vizesblokk) emberi élet / testi épség / személyi szabadság / üzleti titok védelme / vagyonvédelem érdekében a Szolgáltató elektronikus megfigyelőrendszert alkalmaz, amely kép- és hangrögzítést tesz lehetővé. A Szolgáltató által alkalmazott eszközök az Ügyfelek tevékenységét is rögzítik. Az Infrashape Sasad Szalon kamerákkal megfigyelt terület, így az Infrashape Sasad Szalon területére való belépéssel az Ügyfél a hozzájárulását adja a felvétel készítéséhez. Amennyiben Ügyfelünk nem kívánja megadni hozzájárulását személyes adatai kezeléséhez úgy kérjük, ne lépjen be az Infrashape Sasad Szalon kamerával megfigyelt területére.

2.3. Hírlevél

A www.infrashapesasad.hu oldalon megjelentetett információk és ismertetők során maradéktalanul betartásra kerülnek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések.
Az adatkezelőnek a hírlevélre történő feliratkozáskor nem áll módjában a kapcsolattartási adatok valódiságának ellenőrzése és annak megállapítása sem, hogy a megadott adatok magánszemélyre vagy vállalkozásra vonatkoznak. A  kapcsolatba lépő vállalkozások kezelése, mint ügyfél partner történik.

Az adatkezelés célja többek között szakmai ismertetők, reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek, információk, hírlevelek küldése, amelyekről bármikor következmények nélkül leiratkozhat. Ön akkor is minden következmény nélkül leiratkozhat, ha vállalkozása időközben megszűnt, a vállalkozásból kilépett, vagy valaki az Ön kapcsolattartási adatait közölte velünk.

Az adatkezelés jogalapja a Fél önkéntes hozzájárulása. Csak és kizárólag a felhasználó előzetes és kifejezett hozzájárulása esetén van lehetősége a szolgáltatónak reklámajánlataival, tájékoztatásaival és egyéb küldeményeivel a regisztrációkor megadott e-mail címre megkereséssel élni.

Az adatkezelés a hozzájárulás visszavonásáig történik. Az adatkezeléshez történő hozzájárulását a Fél bármikor visszavonhatja a kapcsolattartási e-mail címre: infrashape.sasad@gmail.com küldött levélben.

A kezelt adatok köre hírlevél feliratkozás esetén: vezetéknév, keresztnév, telefonszám, születésnap/életkor, e-mail cím.

Az adatkezelés célja hírlevél feliratkozás esetén: az érintett tájékoztatása a Társaság szolgáltatásairól, termékeiről, az azokban bekövetkezett változásokról, tájékoztatás hírekről, eseményekről, akciókról.

Az adatok módosítása vagy törlése kezdeményezhető e-mailben, telefonon vagy levélben a fentebb megadott elérhetőségi lehetőségeken.

III. FELELŐSSÉG

3.1. A Szolgáltató weboldalának, online megjelenéseinek (facebook, instagram, linkedin, youtube, tiktok, google, twitter) tartalmának – ideértve az ingyenesen letölthető anyagokat is –, engedély nélküli felhasználása, sokszorosítása, közzététele a szerző feltüntetése nélkül tilos, szerzői jogi védelem alatt áll, a szerző írásos beleegyezéséig.

3.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a weboldal akadálytalan működését, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az interneten küldött és fogadott adat elveszik.

3.3. Az Ügyfél a szolgáltatást csak és kizárólag saját felelősségére veszi igénybe, e körben a Szolgáltatót, valamint a szolgáltatáshoz használt gépeket forgalmazó Future Fitness Kft. kifejezetten kizárják a felelősségüket.

3.4. A szolgáltatással elérni kívánt hatást, eredményt nagymértékben befolyásolhatják a Szolgáltatótól független, előre nem látható okok (egyéni adottságok, életkörülmények) és a szervezet biológiai reagáló és regeneráló képessége, amelyre figyelemmel Szolgáltató mindennemű felelősségét kizárja.

IV. PANASZKEZELÉS

4.1. Az Ügyfél a szolgáltatások igénybevétele során esetlegesen felmerülő panaszait az 1.2. pont alatt szereplő elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A Szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.

  • Szóbeli panasz

Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.
A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:

  1. az Ügyfél
    1. neve
    2. lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;
  3. az Ügyfél panaszának részletes leírása
  4. a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);
  • Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.

A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.

A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. Tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. Továbbá törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

  • Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:

  1. Ügyfél
    1. neve
    2. lakcíme, levelezési címe
    3. telefonszáma
  2. értesítés módja
  3. panasz leírása, oka
  4. Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye
  5. a panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata
  6. a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.

  • Jogorvoslat

Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető.
Cím: 1088 Budapest József krt. 6.
Telefonszám: 061/459-4836 vagy 061/459-4999

A fogyasztók 2017. január 1. napjától panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz is fordulhatnak. A területileg illetékes járási hivatalok elérhetőségei itt találhatóak: jarasinfo.gov.hu

Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
bmkik@bmkik.hu

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: (1) 488-2131
Fax: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
bekelteto.testulet@bkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: (22) 510-310
Fax: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
fmkik@fmkik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefon: (52) 500-749
Fax: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
hbkik@hbkik.hu

Komárom-Esztergom County Arbitration Board
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: (34) 513-010
Fax: (34) 316-259
Elnök: Dr. György Rozsnyói
kemkik@kemkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefon: (1) 269-0703
Fax: (1) 269-0703
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
kamara@jnszmkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefon: (32) 520-860
Fax: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
nkik@nkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefon: (82) 501-000
Fax: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
skik@skik.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: (74) 411-661
Fax: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
kamara@tmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefon: (88) 429-008
Fax: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
info@bekeltetesveszprem.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefon: (72) 507-154
Fax: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
bekelteto@pbkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: (46) 501-091, 501-870
Fax: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
bekeltetes@bokik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: (62) 554-250/118 mellék
Fax: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
info@csmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: (96) 520-202; 520-217
Fax: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
bekeltetotestulet@gymskik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefon: (36) 416-660/105 mellék
Fax: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
hkik@hkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: (34) 513-010
Fax: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
kemkik@kemkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
1055 Budapest, Kossuth tér 6-8.
Telefon: (1) 474-7921
Fax: (1) 474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax: (42) 311-750
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
bekelteto@szabkam.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: (94) 312-356
Fax: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
vmkik@vmkik.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefon: (92) 550-513
Fax: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
zmbekelteto@zmkik.hu

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése; feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A vásárló jogosult a fogyasztói jogvitákból eredő követelésének bíróság előtti jogérvényesítésére a Polgári Törvénykönyv és a Polgári Perrendtartás szabályai szerint.

Az Európai Bizottság internetalapú platformot hívott életre, azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek. A honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre: http://ec.europa.eu/consumers/odr

V. EGYEBEK

5.1. A Szolgáltató által üzemeltetett infrashapesasad.hu weboldal biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldal használata feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

5.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten tárolja.

A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint, valamint a természetes személyek személyes adatai védelméről és az adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete alapján jár el.

Ügyfél az alkalmi jegy, illetve a bérlet megvásárlásával az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat kifejezetten elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenést követő 8. napon lép hatályba és a hatályba lépését követően alkalmazandó.

Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.

Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság felé teheti meg:
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon:+36 (1) 391-1400
Fax:+36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu